Sıfırın Altında Marketing etkinliğinin konuğu olan Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği Başkanı Sanem Oktar, kriz dönemlerinde doğrudan pazarlamanın öneminin arttığını
Yetiştirdiği nitelikli pilotlarla Türkiye’nin ve Avrupa’nın gözdesi olan Anadolu Üniversitesi Sivil Havacılık Yüksekokulu, THY ile yaptığı anlaşma çerçevesinde artık diğer Avrupa
Sıfırın Altında Marketing 2008’in son konuşmacısı olan DSM Grup yöneticisi Alper Sesli, Event (Etkinlik) Pazarlama’da beş duyuya hitap etmenin önemli olduğunu vurguladı.
“Kişisel Performans ve Zaman Yönetimi Eğitimi” etkinliğine konuşmacı olarak katılan Dış Ticaret Uzmanı İlker Acar öğrencilere deneyimleri ve iş yaşamı konusunda bilgiler verdi
Sıfırın Altında Marketing’te konuşmacı olan Credo Danışmanlık’ın kurucusu Aslı Şarman pazarlamada müşterinin öneminden bahseden bir konuşma gerçekleştirdi.